Kaart met veel wit

11 Feb

Gek genoeg blijft het thema 75% wit bij Art Journey mij inspireren. Al dat wit is normaal niets voor mij, maar toch spartelen er ineens allemaal ideeën naar boven. Gister heb ik dus nòg een kaartje gemaakt.

2014-02-10 Art Journey Challenge 75pct wit rechtLekker zonnig he? Past wel niet zo bij de text, maar had ik nou echt zin in 😀

Ik ben begonnen met de bubble wrap stempel uit de Pages stempelset in witte verf op wit papier af te drukken en vervolgens de danseres van de Silhoutte set met Stazon black. Dit met een cirkel stans uitgesneden, de randjes ervan gesponst met Scattered Straw en op een uit geel papier gestanste “doily” geplakt.

Uit wit papier nog een grotere “doily” gestanst en ook daarvan de randjes met Scattered Straw gepoetst en bestempeld met de lijntjes stempel uit de Pages set.

Beide doilys geplakt op een stuk wit linnenkarton waarvan de randjes ook met Scattered Straw gesponst zijn en versierd met een geponste border van geel papier. Het “afval” hiervan heb ik ook weer op de kaart gebruikt.

Afgemaakt met wat pareltjes en plaksteentjes en alles op een zwarte basiskaart gedaan.

2014-02-10 Art Journey Challenge 75pct witOp deze foto zie je de bubblewrap stempelafdruk beter. Gaaf hoe de verf de distress inkt weer anders heeft gepakt dan het papier.

Het bruist nog steeds, dus het zou zo maar kunnen dat er nog meer komt haha.

2 Responses to “Kaart met veel wit”

  1. Louise Kolker 11 February 2014 at 11:10 pm #

    En wat een leuke en inderdaad zonnige kaart heb je er mee gemaakt. Ik vind het zelf ook een heel leuk thema. Bedankt dat je mee doet aan onze challenge!

  2. declerckanneke 12 February 2014 at 12:00 am #

    Heel leuk dat je zo geïnspireerd wordt door het thema 🙂 Mooie bijdrage weer, die witte dots zijn een heel mooi accent!

Leave a Reply

