Kaart met ooievaars

11 Feb

Nee geen baby’s in aantocht. Gewoon een leuk kaartje met Art Journey stempels!

Ooievaars zijn normaal overwegend wit, maar aangezien de kaart 75% wit moet zijn, zijn ze bij mij nou juist paars en zwart.

Ik heb eerst een stuk witte kaart gemaskerd met gescheurde masking tape en gesponst met Tumbled Glass en Shaded Lilac distress ink. Met het masker er nog op heb ik de muziek stempel (uit de Music set) afgedrukt in Bleu Violet en French Ultramarine Archival inkt.

Daarna de masker eraf en de ooievaars (Silhoutte 2 set) stempelen met Blue Violet en Jet Black Archival inkt. De tekst (Pages set) ook met Jet Black.

2014-02-10 Art Journey Fly Away

CAS kaart met Art Journey stempels en distress ink

De foto is wat donker uitgevallen (valt niet mee bij lamplicht), maar hij is toch echt wit šŸ™‚

Ik heb geloof ik in een paar dagen tijd het zelfde quotum als anders in een maand en nog steeds een paar ideeƫn, maar nu hou ik eerst maar eens even op geloof ik!

5 Responses to “Kaart met ooievaars”

  1. declerckanneke 12 February 2014 at 12:35 am #

    Heel mooie achtergrond, leuk bedacht! Heel mooi samen met de ooievaars.

  2. maria 12 February 2014 at 6:44 am #

    Wow dit is prachtig!!

    Groetjes
    Maria

  3. Boukje 12 February 2014 at 9:59 am #

    Heel mooi kaartje!
    Groetjes.

  4. Louise Kolker 17 February 2014 at 12:56 am #

    Wat leuk gedaan!!! Mooie kaart. Bedankt voor het mee doen aan de Art Journey challenge.

Leave a Reply

