CAS met Art Journey

11 Feb

Nou haha, zoals gezegd, daar ben ik al weer met een kaartje geïnspireerd door de Art Journey Challenge van deze maand. Ik weet eigenlijk niet eens met hoeveel je mee mag doen, maar er staat niets over in de regels.

Ik kan t ook niet helpen… ik ben op dreef (want er komt er zo nog eentje ;p ). ‘T zijn ook zulke mooie stempels!

2014-02-10 CAS card met Art Journey stempelsHier heb ik een stempel uit de Modern 1 sheet gebruikt. Lichtjes ingekleurd met Antique linen en Tattered Rose Distress markers. De stempel van het gescheurde ringbandpapier is van de Pages stempelset.

Doordat hij op naturel gekleurd papier lag tijdens het fotograferen, lijkt hij wat saai, maar in’t echt heeft ie gelukkig meer swung.

2 Responses to “CAS met Art Journey”

  1. declerckanneke 12 February 2014 at 12:33 am #

    Ook een hele leuke!

  2. maria 12 February 2014 at 6:46 am #

    Knap gedaan, vind het niet gemakkelijk met zoveel wit, maar de jouwe vind ik wel leuk , veel geluk met de uitdaging!!

    Groetjes
    Maria

Leave a Reply

