Kaart met Art Journey stempels en Colorbox Frost White ink

9 Feb

Ben ik ook nog efkes met een kaartje. Bij Art Journey hebben ze de challenge 75% wit. Nou das voor mij pas echt een challenge haha.

Ik heb een donkerblauwe 13,5 x 13,5 kaart als basis genomen, maar daar zie je alleen 2,5 mm rondom van, aangezien ik er een wit vierkant op geplakt heb. Dit heb ik eerst gedeeltelijk met een swirls embossing folder door de double do gehaald. De verhoogde gedeeltes heb ik geschilderd met Cosmic Shimmer Pearl (hopelijk te zien op de foto).

Met Colorbox Frost white heb ik de Art Journey stempels op een donkerblauw stuk kaart gestempeld en daarna bewerkt met witte Karisma potlood. De sentiment is ook van Art Journey, met Frost white gestempeld, met Signo white pen geaccentueerd en met foamtape opgeplakt.

2014-02-09 Verjaardagskaart Art Journey stempels wit

kaart met Art Journey stempels in Colorbox Frost White ink

Om de afbeelding heb ik een parelmoer draadje gewikkeld en daaraan parelmoer hartjes en kleine kraaltjes gezellig laten bungelen. Rechts een wit kantje met bolletjes en een wit strikje en dito roosje. De frost white gestempelde en met wit potlood bewerkte afbeelding lijkt niet zo wit op de foto, maar ik hoop zo wel aan de 75% wit te hebben voldaan. De kaart is naar Jolanda gegaan.

4 Responses to “Kaart met Art Journey stempels en Colorbox Frost White ink”

  1. craftytrog 10 February 2014 at 9:57 am #

    This is beautiful! Great design!
    Alison x

  2. http://freubels-freubels.blogspot.nl/ 10 February 2014 at 7:37 pm #

    Beautiful card with nice details, thank you for joining!!

  3. declerckanneke 11 February 2014 at 12:32 am #

    Voor mij is het wit genoeg hoor šŸ™‚ Mooi dat wit op donkerblauw! En heel mooie parelmoer accenten ook. Fijn dat je meedoet met de Art Journey challenge!

  4. Louise Kolker 11 February 2014 at 11:15 pm #

    Heel mooi en een leuke invulling van het thema 75% wit. Bedankt dat je deze maand mee doet.

Leave a Reply

