Artjournal page met afplakband en verpakkingskarton

4 Feb

Al weer geïnspireerd door Creative Jumpstart 2014 heb ik een journal page gemaakt.

De achtergrond is volgeplakt met stukjes masking tape. Die van mij is echter blauw, dus heb ik er witte gesso overheen gedaan, anders zie je er geen andere kleuren op. Je bleef de blauw echter wat zien, dus heb ik mijn kleuren maar in die tint gehouden.

Door de gesso is het effect van de inkt die in de randjes blijft hangen echter wel wat weg. Het geeft eerder lichtere randjes.

2014-02-03 Art Journal page maskingtape and packaging material

Journal page with maskingtape &packing material

De achtergrond is gesponst met French Ultramarine, Blue Violet en Jet black Archival ink. Daarover heb ik gestempeld met een Prima Marketing stempel en hier en daar Jet Black door een Dutch Doobadoo stencil.

Het frame is gestanst uit een stuk zilverkleurig verpakkingsmateriaal, wat ik iets met zwarte verf heb bewerkt en met foam tape heb opgeplakt.

Alles afgewerkt met zwarte en zilver gelato, een kantje een een tekst (gedeelte van Art Specially stempel)

2 Responses to “Artjournal page met afplakband en verpakkingskarton”

  1. Cuchy 4 February 2014 at 7:29 pm #

    You’ve been busy creating. Love it!
    Thanks for taking part in CJS

  2. mandysea 11 February 2014 at 1:55 pm #

    This is really lovely. The colour is perfect and so is the journaling blocl for it.

Leave a Reply

