Verjaardagskaart met Darkroomdoor stempels en dopjes

2 Feb

Bij een van de Creative Jumpstart 2014 tutorials werd er met dopjes gestempeld en in een andere werd een sateprikker als tool gebruikt. Deze kaart heb ik ook met diverse dopjes gestempeld met Distress Faded Jeans en Pumice Stone en met de sateprikker heb ik lijntjes gemaakt met Antique Linen.

Stamping with bottle caps

Stamping with bottle caps and skewer

Het moest een mannenkaart worden, dus heb ik een van de motor stempels van Darkroomdoor gebruikt met Timber Brown Stazon en de afdruk daarna gemaskerd. De achtergrond stempel is ook van Darkroomdoor. Ik heb hem gestempeld met Distress stain Picket Fence en na het drogen gesponst met dezelfde kleuren distress inkt als hierboven.

Darkroomdoor motor and Darkroomdoor background stamp

Darkroomdoor motor and Darkroomdoor background stamp

Na het sponzen heb ik met een vochtig doekje de achtergrond stempel weer naar voren gehaald. De motor heb ik hier en daar wat accentjes met witte Signo pen en een bruine marker gegeven. Matten op een stukje donkerblauw, stukje touw erom en klaar is hij.

2 Responses to “Verjaardagskaart met Darkroomdoor stempels en dopjes”

  1. stempelwolfinge 2 February 2014 at 11:03 pm #

    De kaart heeft echt een klasieke uitstraling gekregen door de achtergrond en de prachtige moter. Het touwtje zorgt voor een robuuste afwerking. Superkaart voor en man.

  2. mandysea 9 February 2014 at 5:34 am #

    Love the circle technique for the background… GREAT bike with perfect sentiment!

Leave a Reply

