Art Journal page met Moo en glasvezelband

26 Jan

Bij Moo Mania hebben ze dit keer het thema Africa. Tijd voor mijn favoriete Afrika beestje: het stokstaartje! De moo is gemaakt met gesso, en aquarel krijtjes. De rand had ik met goud gelato gedaan, maar dat vond ik niet bling genoeg, dus de gouden embossingpoeder er ook nog overheen.

2014-01-26 Moo met Faber Castell en Neo Color

Ik heb de moo al een tijdje liggen, maar het idee wat ik er mee wilde moest nog rijpen. Ik volg ook nog steeds de Creative Jumpstart 2014 waar het thema huis/tuin/keuken artikelen is, dus ben ik met beide aan de slag gegaan.

In mijn vierkante art journal had ik nog een lelijke achtergrond met gesso, aquarel, washi tape en collage van Dylusions papier. Het lelijke donkerroze met gesso bedekt, waarin ik met een plastic vork structuur heb aangebracht.

Daarna verf en stencils, waar ik stukken glasvezelband (Bouwmarkt) opgeplakt heb en daaroverheen weer embossing. Verder nog gestempeld met paarse Aquarel sticks en de rand met Vintage photo gedaan.

Het werd te donker, dus gespetterd met witte Dylusion ink en bijwerken met witte Fresco paint. Toen vond ik t nog slechter, aangezien de kleur in de witte verf trok en t zo druk leek. Ik had echter ook geen zin meer om verder te prutsen, dus dit is m in zn geheel.

2014-01-26 Art Journal page met Moo

Materialen:

  • drywall mesh, plastic vork, cardboard box
  • gesso, Folk Art Raw Sienna, Distress peeled paint/tumbled glass, Fresco Snowflake,
  • washi tape, Dutch Doobadoo stencils, gems
  • Dylusions ink
  • Stampendous Frantage and gold embossing
  • Faber Castell Aquarel sticks and gelato
  • Viva Decor en Joanna Sheen stempels
2 Responses to “Art Journal page met Moo en glasvezelband”

  1. froebelsternchen 27 January 2014 at 6:28 pm #

    your page is just awesome Anne!
    Amazing!
    Thank you for joining MOO MANIA with this wonderful spread in your journal!

  2. Claudia 28 January 2014 at 7:08 pm #

    Wonderful page! I love it!

Leave a Reply

