Printing/stamping met household items

14 Jan

Herken je deze?:

vitamin pills dispenser and choclat box tray as art tools

vitamin pills dispenser and choclat box tray as art tools

Hoe komen die groen zul je denken? Nou daar ben ik heerlijk mee aan het spelen geweest als stempel en als tool op de gelli plate met acryl verf. Dit naar aanleiding van de Creative Jumpstart van Julie Fei Fan Balzer. Ze moedigde je aan om je huishouden door te sneupen op zoek naar bruikbare tools. Ik bedacht deze 2.

Op de gelli plate prints vallen ze niet zo op, maar als je ze als stamp gebruikt meer. Hier zie je ze in het groen op een detail foto van het stuk papier waar ik mijn brayer op schoonmaakte en diverse household items op afdrukte:

pill dispenser bubble wrap and choclat tray impressions

pill dispenser bubble wrap and choclat tray impressions

Ik wil nog een page maken van het kerstmarkt reisje eind november 2013. Daarvoor heb ik een page in mijn journal bedrukt en een aantal enveloppen en tags gemaakt. Op de enveloppen en de page plak ik straks de foto’s en in de enveloppen komen de tags met daarop journaling. Moet verder natuurlijk nog afgemaakt…. Wordt vervolgd šŸ™‚

gelli plate printing with household items frontside envelops and tags

gelli plate printing with household items frontside envelops and tags

gelli plate printing with household items backside envelops and tags

gelli plate printing with household items backside envelops and tags

journal page with brayer cleaning and stamping of house hold items

journal page background with brayer cleaning and stamping of house hold items

Tools:

  • plastic vork (in t ligt grijs/blauw)
  • toilet roll (bruin)
  • bubble wrap (rood)
  • gaas verpakking/mash of oranges etc (donker groen)
  • vitamine pil dispenser (licht groen)
  • choclat box tray (licht groen)
  • brayer
2 Responses to “Printing/stamping met household items”

  1. lehtipollo 15 January 2014 at 1:03 am #

    Fabulous collection of tags! I like the impression left by the pills.

    • stempelwolfanne 16 January 2014 at 10:13 pm #

      Thanks for your reaction. Yeah it is fun. The choclat tray didn’t leave enough paint, but the pill dispenser is a keeper šŸ˜€

Leave a Reply

