Vintage scrapkaartje voor een man met Basic Grey

5 Jan

Heb weer eens lekker een scrap kaartje gemaakt met Basic Grey papier (Oxford).

2014-01-02 Vintage Verjaardags scrapkaart man Basic Grey2Klaas is een Tolkien fan, dus ik heb een heel oud plaatje van de dwergen gebruikt (op internet gevonden). Verder stansen van Marianne Design (COL1314 notitie blaadjes, CR1254 label, COL1324 banner). Alle randjes geraffeld en met Vintage photo distress inkt gedaan.

Kantje, bloemetjes/blaadjes en pareltje om het verder af te maken.

Ik heb een nieuw blog gevonden: We love vintage challenge. Nou ik hou ook van vintage, alhoewel dit wel net even anders is dan ze waarschijnlijk gewend zijn, maar ‘t lijkt me toch leuk om deze daar eens even bij te zetten šŸ™‚

4 Responses to “Vintage scrapkaartje voor een man met Basic Grey”

  1. Plony 5 January 2014 at 3:21 pm #

    Het is inderdaad anders dan we zijn gewend maar anders hoeft zeker niet minder mooi te betekenen toch? Je hebt een bijzondere sfeer op je kaart gecreƫerd, heel mooi.
    Ik kon alleen even niet zo snel terug vinden of je volger bent geworden van ons WLVC blog, misschien kijk ik er overheen en dan heb ik niets gezegd hoor. Het is wƩl 1 van de voorwaarden om mee te mogen doen aan de challenge.
    Fijne dag verder nog en groetjes van Plony (WLVC)

    • stempelwolfanne 5 January 2014 at 3:24 pm #

      Bedankt voor je aardige commentaar. Ja ik ben volger geworden, maar de teller bleef op 387 staan, dus ik heb het een paar keer gedaan. Ben onzeker of het nu gelukt is of niet. Zal straks nog wel even kijken.

  2. Anonymous 5 January 2014 at 7:12 pm #

    Wat leuk! Idd heel wat anders maar juist ook heel welkom!
    Gezellig dat je gelijk met ons meedoet!
    Groetjes Jacomijn (WLVC)

  3. Liesbeth 6 January 2014 at 1:57 pm #

    Ik sluit me helemaal aan bij de reactie van Plony, ik vind dat je een mooie sfeer hebt gecreeerd op je kaartje, bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    groetjes Liesbeth

Leave a Reply

