Art journal page- energie

18 Oct

Energie

En alweer een journal page klaar. Ik mag van mezelf vaak niet hobbyen als ik het huishouden nog niet klaar heb. En dan zit ik maar te denken aan alles wat ik moet doen. Maar poetsen etc is nou een keer niet mijn favoriete bezigheid ik heb er dan ook zelden zin in. Na verloop van tijd ben ik dan moe van mijn eigen besluiteloosheid en geïrriteerd omdat ik geen leuke dingen heb kunnen doen. Hoe onnozel kan ik doen? Als ik nou eens gewoon mijn energie in aanpakken zou steken, dan was er zat tijd over om nieuwe energie op te doen en kan ik gaan hobbyen. Vandaar deze page als een reminder aan mezelf.

Of gewoon besluiten: vandaag wil ik hobbyen en dat stof ligt er morgen ook nog wel :D. Misschien moet ik daar ook nog eens een page aan wijden. Er is tenslotte niemand die hinder heeft van hoe mijn huis er bij staat behalve ikzelf.

Groetjes,
Inge

3 Responses to “Art journal page- energie”

  1. heavenlyimaginings 19 October 2013 at 5:12 am #

    That is Stunning so beautifully done

  2. stempelwolfanne 21 October 2013 at 7:55 pm #

    Waarom lukt het nou steeds niet om hier op te reageren. Nog maar een poging. Wauw mooie page. Goed gelukt die bliksems. Je bent lekker bezig 🙂 Heel herkenbaar die innerlijke strijd. Niks van aantrekken. Stof ligt er morgen ook nog wel, en anders volgende week wel haha. Luister jij maar mooi naar het stemmetje wat je aan het knutselen wil hebben. Je mag tenslotte na al die harde arbeid best eens van je hobby kamer genieten!

Leave a Reply

