Moo Mania eyes

17 Oct

Tijd voor een heel klein werkje. Het thema van Moo Mania is deze keer Eyes en ik had toch zin om even wat te fröbelen, dus heb ik een Moo gemaakt.

Voor de achtergrond heb ik de eroded metallic techniek van Creative Chemistry 102 Day 1 gebruikt met tumbled glass en copper, maar deze keer lukte hij niet zo goed. Op het kleinere oppervlak en met een meer zuigend papier was de verf droog voor ik aan de techniek kon beginnen haha. Heb flink zitten wrijven, maar je ziet er niet veel van.

De ogen zijn een gedeelte van een Creative Expressions stempel. De afdruk heb ik met copic markers, gelpen en posca pen bewerkt. Vervolgens heb ik ze gemaskerd en een Le Blanc achtergrond stempel gebruikt met distress paint.

2013-10-17 Moo Mania eyesDe swirl borders zijn ook een Creative Expressions stempel. De randjes heb ik wat donkerder gemaakt met zwarte Gelato en vervolgens antraciet glitterlijm aangebracht rondom. Nog een copper pearl pen dot tussen de wenkbrouwen en text met Posca pen: “Mirror of the Soul” met andere woorden, als je iemand goed in de ogen kijkt zie je niet alleen de ander, maar vooral ook je eigen ziel.

2013-10-17 Moo Mania eyes2Ik krijg m niet goed op de foto, maar hij is in ‘t echie wel mooi geworden.

Weer ff lekker bezig geweest.

3 Responses to “Moo Mania eyes”

  1. froebelsternchen Susi 18 October 2013 at 6:58 am #

    I love the depth in this tinny piece..great effect Anne! Thank you for joining us!

  2. LonettA 18 October 2013 at 9:22 am #

    Wonderful and mystical!

  3. stempelwolfinge 18 October 2013 at 6:33 pm #

    Mag dan een klein werkje zijn, maar groter hoeft ie niet. Ik vind het mooi geworden.

Leave a Reply

