Nog een snel kaartje voor Stampinback

29 Sep

Heb vanavond nog een een snel kaartje in elkaar geknutseld met de techniek van de 1e Stampinback Challenge. Op Art Specially had ik een paar Stampinback stempels aangeschaft. De oldtimer was het meest geschikt voor de challenge, maar het viel nog niet mee.

Steeds had ik vlekken. Ik heb het 3 keer overnieuw gedaan en toen was het nog niet vlekkeloos. Of het nou kwam omdat de distress inkt door de masking tape heen ging ik weet het niet…

Daarna nog even zoeken hoe het af te maken, maar ik wilde het als mannenkaart kunnen gebruiken, dus heb ik naast het matten op Distress Coredinations uiteindelijk besloten er verder geen tierlantijnen aan toe te voegen.

2013-09-29 Stampinback challenge kaartjeDe tekst komt van een grotere stempel van Darkroomdoor, waarvan ik alleen dit stuk beinkt had met een Distress marker. Ik vond het lettertype wel mooi passen bij de oldtimers.

2 Responses to “Nog een snel kaartje voor Stampinback”

  1. Ank 30 September 2013 at 9:06 am #

    Dank je wel voor je prachtige deelname aan de SBCC.
    Een mooie originele kaart.

  2. Debbie / Daqa 30 September 2013 at 9:58 pm #

    Ik had er ook wat moeite mee, maar ik had het mezelf ook wat moeilijk gemaakt door de kleurbeperking die ik mezelf had opgelegd (voor een andere challenge een kaart met groen en oranje, en ik wilde alleen groen en oranje). Veel met sponzen gewerkt, daar krijg je best vieze vingers van. En dan is 1 keer het kaartje verkeerd aanraken meteen een vlek. Was zoo jammer!

    Ik vind het een erg leuk kaartje. Ik heb zelf de stempels van een Fiat500 en Kever, dit vind ik een erg leuk idee!

Leave a Reply

