Condoleance kaart met stempels en inkt

17 Sep

Deze condoleance kaart heb ik gemaakt met de brushless watercolour techniek van Tim Holtz, maar k heb waarschijnlijk iets te weinig vochtig gesprayed want het lijken meer gewone afdrukken.

Condoleance kaart met stempels en inktDe woorden zaten bij mijn verjaardagscadeau bon van Art Journey (merk stempels weet ik niet). De bloemetjes en grasjes zijn van Katzelkraft, de crackle en de vlinder van Crafty Individuals en het frame van Darkroomdoor. Het is gemat op een stuk  Core’dinations waarvan de randen zijn opgeschuurd. De vlinder heb ik uitgeponst en gevormd met een Nellie Snellen ponsset en opgeplakt met wat siliconenkit.

3 Responses to “Condoleance kaart met stempels en inkt”

  1. die amelie 21 September 2013 at 10:57 am #

    Wonderful texture and I LOVE the grass stamping and the warm colours!

    Hugs,
    die amelie x

  2. Debbie / Daqa 23 September 2013 at 9:52 am #

    Mooie kaart, en ik vind het wel als aquarel uitzien, het doet mooi zacht en vintage aan. Ook de crackle en de text (inclusief lettertype!) vind ik erg mooi. Door alleen al die crackle ziet het er vintage uit, stel je voor, metalen doosje, cremekleurig met alleen deze stempel.. Gelijk vintage!
    groetjes,

    Debbie.

    • stempelwolfanne 23 September 2013 at 10:54 pm #

      haha, ja dat is waar. Ik ben gek op die crackle stempel van CI. Die gebruik ik regelmatig. Bedankt voor je berichtje!

Leave a Reply

