Nagels met blaadjes en bloemetjes

5 Sep

Sinds ik Robin Masons Nailart op youtube gevonden heb blijf ik maar kijken naar de prachtige nagels die zijn maakt. En het inspireert me om ook het e.e.a. uit te proberen.
Vanochtend deze gemaakt.
nagels blaadjes bloemetjes 001

nagels blaadjes bloemetjes 003

nagels blaadjes bloemetjes 006

Ik had nogal wat moeite met het verwijderen van die oude oranje nagellak en je kan die er hier en daar door heen zien. Met de linkerhand de nagels van mijn rechterhand doen blijft behoorlijk lastig, maar ik ben best tevreden met het resultaat. Het fotograferen ging deze keer beter. Bedacht me dat ik nog ergens een standaard voor de camera had liggen. Hoef ik de camera niet vast te houden. Scheelt enorm.

Kijk naar Robin Masons Nailart op youtube. Ik vind haar geweldig.
http://www.youtube.com/results?search_query=robinmasonnailart&oq=robinmasonnailart&gs_l=youtube.3…4199.16002.0.16281.17.16.0.1.1.0.83.818.16.16.0…0.0…1ac.1.11.youtube.06NEdmdIQiI

Groetjes,
Inge

One Response to “Nagels met blaadjes en bloemetjes”

  1. stempelwolfanne 8 September 2013 at 1:21 pm #

    Ze zijn prachtig. Wat een gepriegel zeg. Knap hoor, dat je dat zo op je nagels weet te krijgen, vooral als je t met links moet doen! Die filmpjes van Robin Masons zijn heerlijk om naar te kijken. Wat een kunstenares in het mini!

Leave a Reply

