Gelli plate cadeau papier en cadeau tags

1 Sep

Joehoe ik heb een echte gelli plate!

Op de knotsgekke kaartedagen in Zwolle zag ik hem hangen en heb ‘m gelijk meegenomen. Man had ik dat maar veel eerder gedaan! Van de nep plate wist ik al dat ik het leuk vond, maar t wordt nog eens een keer zo leuk met zo’n echte. De verf blijft niet meer zo aan de plate plakken en ook stencils met hele fijne details doen het op deze.

Ik heb er cadeau papier en tags mee gemaakt met de goedkope verfjes (Docrafts Artiste) die ik ook op de beurs kocht. Gaat helemaal prima.

Dit was t papier (in werkelijkheid iets frisser van kleur):

1e sessie met echte  gelli plate page 2 1e sessie met echte  gelli plate page 1

De tags (foto redelijk echt van kleur):

1e sessie met echte  gelli plate tags

De gelli prints heb ik nog wat verder bewerkt met stempels en colorbox inkt en doodeling met Bruynzeel potlood en Sakura Souflé pen. Nog wat washi tape en toen waren de cadeautjes klaar:

gelli plate cadeaupapier en tags

Wat is gelli platen toch een feest. Ik link het weer even bij September’s Colorful Gelli Print Party.

5 Responses to “Gelli plate cadeau papier en cadeau tags”

  1. Carolyn Dube 1 September 2013 at 10:16 pm #

    Beautiful prints and amazing wrapping! Thanks for sharing with the party!

  2. crafty dawn 4 September 2013 at 9:05 am #

    The more things I see created with these Gelli Plates the more I really WANT one lol love your paper & tags Dxx

    • stempelwolfanne 8 September 2013 at 1:20 pm #

      Thanks for your kind comment! Yeah I need to warn you, these Gelli Plates are really addictive. I first had a few months of play with a fake one, but now have the real one and it is so much better. More detail and paint comes off easily. It is awesome play time 🙂

  3. Anni 4 September 2013 at 5:29 pm #

    Very nice. I like the soft pastels you did on the Gelli plate. Very pretty.

  4. Angela Branon 9 September 2013 at 9:30 pm #

    These are beautiful. I just started doing geli plates myself. Can’t wait to explore more. You inspire me.

Leave a Reply

