Nagels

31 Aug

Vandaag iets nieuws uitgeprobeerd.

nagels 001

nagels 002

nagels 003

nagels 004

Nou ben ik nooit zo goed in nagellakken geweest. Zoals je ziet zit het ook naast de nagel op de vinger. Maar ja, slecht licht, 7 jaar oude nagellak en voor het eerst met acrylverf streepjes gemaakt. Dan valt het nog wel mee. Bovendien heb ik alleen een topcoat met glitter. Dus dat schiet ook niet op.

Wil wel vaker iets met acrylverf op mijn nagels uitproberen. Je eigen rechter hand doen als je rechts bent is niet makkelijk. De streepjes zijn nog wel aardig gelukt, maar moeilijkere dingen zal ik met links niet kunnen doen.

Groetjes,
Inge

PS: Toen ik de volgende dag in de winkel was voor het kopen van een nieuwe topcoat en nog wat nieuwe potjes nagellak kreeg ik van de verkoopster bij de kassa de opmerking dat mijn nagels precies bij mijn ketting pasten (wat ook de bedoeling was). Vond het zo leuk dat dat iemand opviel, dat ik een foto van de ketting erbij wilde zetten op het blog.
Hanger 001

4 Responses to “Nagels”

  1. stempelwolfanne 1 September 2013 at 12:48 am #

    Best goed gelukt. Zeker voor zo n oude nagelak. Dat werkt niet op zn best, tijd voor n nieuw lakje

    • stempelwolfinges 1 September 2013 at 9:36 am #

      Ja en een nieuwe topcoat.

      • stempelwolfanne 1 September 2013 at 8:48 pm #

        Kan ook handig zijn hihi. Je mag eerst mijn make-up tasje met lakjes wel ff hebben. Ik doe er toch niks mee en dan kan jij experimenteren als je zin hebt. Zitten 2 topcoats in.

  2. stempelwolfanne 8 September 2013 at 1:17 pm #

    Oh die ketting had ik nog niet gezien. Heb je wel eer van je werk zo šŸ˜€

Leave a Reply

