Verjaardagskaart voor man met alcohol en archival inkt

20 Aug

Al weer een kaartje klaar en weer een mannenkaart!

Voor deze heb ik de sketch van Sketch Saturday gebruikt.

2013-08-20 verjaardagskaartvoor man met alcohol inktDe fiets is een stempel uit een Creative Expressions set en de poststempel en France stempel ook. Ik heb ze met 3 kleuren Archival ink gestempeld en het randje met Vintage photo gedaan. Daarna gemat op groene cardstock.

De laag eronder is gestanst met een Marianne Design (CR1254) stans uit wit papier. Dat heb ik met alchol inks gekleurd en vervolgens heb ik met Archival ink de landkaart stempel gezet.

De kaart is afgemaakt met ruig touw en 2 bedeltjes (ik ging de kaart toch zelf langs brengen). Ik hoop dat Rob hem mooi vind.

4 Responses to “Verjaardagskaart voor man met alcohol en archival inkt”

  1. stempelwolfinges 20 August 2013 at 11:25 pm #

    Mooie kaart. Leuk idee om zo’n landkaart als achtergrond voor de fiets te gebruiken.

    • Debra Miller 22 August 2013 at 4:16 am #

      Beautiful card – the distresses may background. Thanks for joining us at Sketch Saturday this week! ~Deb

  2. maria 24 August 2013 at 9:47 am #

    Hele mooie kaart, super goed met die wegenkaart als achtergrond, ook de fiets is prachtig als je man van fietsen houdt!!

    Groetjes
    Maria

  3. crafty dawn 4 September 2013 at 9:12 am #

    Oh I really like this card love the map background Dxx

Leave a Reply

