Verjaardagskaart voor man met Moo en distress ink

19 Aug

Op het moment kan ik de inspiratie niet zo vinden voor kaarten, terwijl ik er wel aardig wat nodig heb. Mijn laatste vakantiedag heb ik t ‘s avonds nog gepresteerd een mannenkaart te maken. Ik heb er de leuke schets voor de Nederlandse Kaartenuitdaging van September voor gebruikt en tevens was ik geïnspireerd door de nieuwe Moo Mania waar het thema baarden/snorren is.

Hier zie je de 2 Moo’s met een stempel van Katzelkraft in Archival ink, iets aangezet met distress ink en marker, op een achtergrond gemaakt met een rozen stempeltje uit een set van CartUs en Antique Linen. Dit heb ik gemat op warm bruine cardstock.

2013-08-18 verjaardagskaart voor man met Moo en distress ink2 detail

De volgende lagen van de kaart heb ik ook gemaakt met de rozen stempel en Antique linen en het bruine card stock. De foto van de hele kaart valt helaas een beetje bleekjes uit:

2013-08-18 verjaardagskaart voor man met Moo en distress ink2

Voor de mooie shine heb ik gebruik gemaakt van goudkleurige brads en heb ik kleine snorren van goud gemaakt in de hoeken. Hier zie je het goud wat beter, maar klopt de kleur ook niet helemaal:

2013-08-18 verjaardagskaart voor man met Moo en distress ink

8 Responses to “Verjaardagskaart voor man met Moo en distress ink”

  1. rein 20 August 2013 at 6:10 am #

    Mooie mannekaart!

  2. froebelsternchen Susi 20 August 2013 at 2:30 pm #

    a wonderful men card and a great idea for using Moo(s) as parts on bigger projects! AMAZING!
    Thank you for taking part on our beards theme over on MOO MANIA CHALLENGE!

    • valerie-Jael 20 August 2013 at 3:12 pm #

      Ganz toll, fantastische Arbeit! Valerie

    • anneke 20 August 2013 at 10:39 pm #

      Wat een schitterende kaart,mooie uitwerking van de sketch ook.
      Leuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, veel succes.
      Liefs Anneke

  3. Inge 21 August 2013 at 10:20 am #

    Prachtig stempelwerk.

  4. Anonymous 22 August 2013 at 8:56 am #

    Mooie mannenkaart heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname bij de NKU. Groetjes, Cindy

  5. lorraine 27 August 2013 at 12:58 pm #

    great card love the moos

  6. Anonymous 30 August 2013 at 8:25 pm #

    Erg leuk hoor, deze mannenkaart.
    Bedankt voor je deelname bij de NKU.

    Groetjes, Marjan

Leave a Reply

