Art Journal page Inside we are Queens

14 Aug

Heb weer lekker in mijn agenda art journal gespeeld. Ik had steeds alleen op de rechter bladzijde wat gemaakt, maar heb nu bij diverse blz. ook een linker blz. gemaakt. Lekker snel kliederen en niet te veel bij nadenken. Heerlijk!

Ik heb ook nog eentje afgemaakt die al een hele tijd lag:Art Journal page We are queens

Deze page was ik al in Juni begonnen met zwarte gesso onderlaag, gevingerschilderde bloemen en gestencilde mozaiek en swirls. Afgezien van de uitgesmeerde mozaiek was ik wel aardig tevreden en had op dit punt nog een foto gemaakt (aangezien ik iets spannends ging doen):
art journal swirls & vingerpainted flowers Ergens had ik gezien dat glazing een heel mooi effect kan geven, dus dat wilde ik gaan proberen. Ik heb geen glazing spul, maar ik dacht dat ik wel een soort glaze zou krijgen als ik multi medium zou verdunnen met water en daar dan een tikkeltje verf voor het tintje bij in zou doen.

Niet dus! Alles werd heel melkerig en vaag, verknald dus, en ff geen zin meer om er mee verder te gaan.

Ik heb er nu washi tape, kranteplaatje (kapper reclame), tekst (Darcie’s), aquarel krijt, gelato’s, souffle en glace pennen, en een Dina Wakley gestencilde dame met gestempelde en geschilderde hoed (Darcie’s) aan toegevoegd en nog meer swirls. Met het uiteindelijke resultaat ben ik nog steeds niet echt tevreden eigenlijk. Beide kanten afzonderlijk vind ik best mooi, vooral links, maar bijelkaar is het geen eenheid en mist balans. Op de rechter kant mist nog iets denk ik. Misschien kom ik er nog wel achter en voeg ik er later nog wat aan toe.

Links:2013-08-14 Art Journal page We are queens links2

Rechts:2013-08-14 Art Journal page We are queens rechts2De laatste foto is een beetje bleek uitgevallen.

One Response to “Art Journal page Inside we are Queens”

  1. froebelsternchen Susi 18 August 2013 at 10:31 pm #

    great !!!

Leave a Reply

