Condoleance kaarten met modelling paste en embossing poeder.

29 Jul

Bij Contadina K zag ik een hele mooie tag en die inspireerde mij ineens tot deze condoleance kaarten voor de moeder en zus van onze vriend en eentje voor zijn vriendin.

Het spul wat ze gebruikt, heb ik uiteraard niet. Ik heb modelling paste vermengd met Fresco paint, dus die shimmer is er niet, het is mat, maar dat vond ik ook beter passen bij de gelegenheid. De techniek met het blaadje erop leggen en er dan weer aftrekken heb ik ook gebruikt. De embossing poeder is van Ranger “Queens Gold”, maar dan iets minder scheutig gehanteerd.

Op beide heb ik met Ranger distress ink Vintage Photo en zwarte Dylusions ink gepoetst (heb geen Black Soot) en daarna gestempeld met een achtergrond stempel van Kaisercraft met chinese of japanse tekens.

Deze is met een veer uit een set van Creative Expressions:

Condoleance kaart met moddeling paste embossing poeder en Creative Expressions stempel

En deze met een Basic Grey stempel:

Condoleance kaart met moddeling paste embossing poeder en Basic Grey stempelBeide stempels wat accentjes gegeven met een gouden paint pen. Het goud zie je niet zo op de foto’s, maar in het echt hebben ze iets meer warmte en uitstraling.

One Response to “Condoleance kaarten met modelling paste en embossing poeder.”

  1. stempelwolfinge 30 July 2013 at 3:00 pm #

    Mooie kaarten voor helaas een trieste aangelegenheid.

Leave a Reply

