Nog een Art Journal page in de junk journal met gelli plate print

28 Jul

Nog een print van de Gelli Plate print party is tot een Art Journal page geworden. Deze behandeld de grootste “show stopper” voor mij als het gaat om creatief zijn: ik wil geen papier verknoeien. Dit is dus weer een berichtje aan mezelf: ” OMG bud, u ‘r allowed to waste paper in creativity”. Stond eerst nog “in service of” tussen, maar dat vond ik achteraf zo meh! Niet passend, dus censor.

Ik denk dat de titel van deze junk journal gaat worden: message to me. Maar er zijn nog maar 2 pages af, dus ik wacht lekker af wat er nog meer gaat komen. Dit is nummer 2 in ieder geval:

Art Journal page with gelli plate background and creative expression stamps

De gelli print heb ik in stukken op de junk journal page geplakt en vervolgens gestempeld met Art Journey stempels, set “Pages”. Daarna op een apart stuk papier de ogen neus en mond uit een Creative Expressions set gestempeld. Die heb ik geschilderd met acryl verf en er een gezicht van gemaakt. Twee andere stempels uit de zelfde set afgestempeld om daar het haar uit te knippen en te gebruiken voor mijn koppie.

Art Journal detail with gelli plate background and creative expression stamps top right

Uit een boek een foto van een schreeuwende beer en gorilla gezocht, door de scanner en uitgeprint. Koppie en beesten op de page geplakt en vervolgens met mat medium en wat verf hier en daar bewerkt.

De overgebleven koppies vond ik echter ook wel leuk, dus die zijn ook op de page beland en daar heb ik zelf weer wat haar bij geschilderd. Daarna heb ik om alles wat samen te brengen moddeling paste door een TCW stencil aangebracht en dat met skin tone en goud geborsteld.

Art Journal detail with gelli plate background and creative expression stamps left bottom Art Journal detail with gelli plate background and creative expression stamps right bottom

Tot en met het laatste restje gelli print is alles op de page beland (een stuk met tekst en nog wat stukjes met de zelfde stempels van Art Journey). De randjes daarvan heb ik met een EK succes pons bewerkt.

De letters zijn met de Go Kreate stans gemaakt en bewerkt met een laagje Glaze pen.

One Response to “Nog een Art Journal page in de junk journal met gelli plate print”

  1. stempelwolfinges 28 July 2013 at 9:31 pm #

    Cool. Er gebeurt zoveel op de pagina dat ik blijf rondkijken. Mooi man.

Leave a Reply

