Drie snelle kaartjes met nieuwe stempels

3 Jul

Bij het 10 jarig bestaan van Art Journey prachtige stempels gekocht. Daar moest ik natuurlijk gelijk mee aan de slag.

Kaarten met nieuwe stempels 1 auto
Kaarten met nieuwe stempels 1 auto binnenkant
Gebruikte materialen:
Craft cardstock
Rangerdistress inks Broken China, Antique Linen en Frayed Burlap
Ranger Archival Jet Black en coffee
Stempelset Hot Picks 1206 van PaperArtsy
Ranger Perfect Pearls Perfect Bronze
Masking tape
Flex stempelkarton

Kaarten met nieuwe stempels 2 Roos & dylusion
Gebruikte materialen:
Rode cardstock
flex stempelkarton
Ranger Dylusion sprays Fresh Lime, Cut Grass en Postbox Red
Ranger Archival Coffee
Stempel Joy 6410/0044

Kaarten met nieuwe stempels 3 Vlinders en washitape
Gebruikte materialen:
Rode cardstock
flex stempelkarton
Ranger Distress ink Fired Brick
Stazon Black
Washitape
Witte bloem
Rode strass steen

Groetjes,
Inge

3 Responses to “Drie snelle kaartjes met nieuwe stempels”

  1. stempelwolfanne 5 July 2013 at 12:40 pm #

    Wauw grandioos. Ze zijn allemaal mooi, maar die met de auto is mijn favoriet 🙂

  2. wlbillings 15 July 2013 at 9:17 pm #

    Inge, these are fabulous. Beautiful rose

  3. Debbie / Daqa 23 September 2013 at 10:05 am #

    Mooie kaarten! Die met de auto is erg leuk, maar de tweede met de roos ook! Ik hou wel van achtergronden met felle kleuren / gemengde kleuren. De vlinderkaart is ook leuk – dat moet ik onthouden, zo’n rechthoek met de washi tape ernaast. Ik heb nog een stuk of 12 washi-tape rollen omdat ik ze erg leuk vond, maar ze passen nooit bij mijn kaarten.

    groetjes,

    Debbie.

Leave a Reply

