Artjournal Spring & Winds of change

23 Jun

Afgelopen tijd niet echt zin in het maken van kaartjes gehad.
Wel met mijn artjournal bezig geweest.

Spring

Spring

Toen ik dit voorjaar het eerste vlindertje voorbij zag fladderen (het was een citroenflindertje) dacht ik hier moet ik eens een artjournal page aan wijden. Daar ben ik nu pas aan toegekomen en het voorjaar is alweer voorbij, maar vond toch leuk om te doen.

De volgende is een hele snelle. Was in half uurtje gemaakt.

winds of change

De bovenste is alleen met Derwent inktense potloden gemaakt.
De onderste met Derwent inktense blocks en acrylverf.

Groetjes,
Inge

One Response to “Artjournal Spring & Winds of change”

  1. stempelwolfanne 23 June 2013 at 11:24 pm #

    Ik vind ze allebei super. De rust van de eerste en de woelige baren van de tweede. Lekker contrast by the way hihi. Wat heerlijk dat jij zoveel inspiratie hebt en dat dan ook zo snel op papier weet te zetten!

Leave a Reply

