Verjaardagskaartje geïnspireerd op 12 tags 2013 Tim Holtz

13 Jun

Wel flink te laat, maar zoals we hier zeggen: “Better let as net”, nog een verjaardags scrap card voor tante Lolkje met de technieken van Tim Holtz.

Ik zou zo dapper elke maand met de 12 tags of 2013 meedoen, maar vorige maand was met rub-ons en dat is (nog) niet zo mijn ding, dus ik heb ze niet. Deze maands 12 tags of 2013 van Tim Holtz voert de distress inkt in alle vormen de boventoon en daar heb ik zat van, dus weer tijd om mee te doen.

Ik heb een stempelsetje van Jofy wat ik op Art Specially had gekocht uitgekozen om met Distress Markers in te kleuren. Ik heb te veel kleuren gebruikt om hier te vermelden.

Voor de achtergrond heb ik Rusty Hinge, Tumbled glass en Dusty Concord gebruikt. De achtergrond is ook met stempels uit de Jofy set van Paperartsy gedaan. De randjes zijn met Vintage photo bewerkt.

2013-06-04 verjaardags scrap kaart 12 tags Tim Holtz June

5 Responses to “Verjaardagskaartje geïnspireerd op 12 tags 2013 Tim Holtz”

  1. heavenlyimaginings 13 June 2013 at 11:06 pm #

    Beautiful colouring

  2. wlbillings 14 June 2013 at 10:12 pm #

    OMGee! This is one of my favorites. Such a lovely card and sentiment! LOVE LOVE LOVE it

    • stempelwolfanne 20 June 2013 at 12:45 pm #

      Thanks Wendy! There is another one somewhat like this on my workdesk at the moment 🙂 Hopefully finished and posted soon.

  3. Cath Sheard 17 June 2013 at 1:09 am #

    Gorgeous – someone will be very fortunate to receive your Tim-inspired card.

    • stempelwolfanne 20 June 2013 at 12:46 pm #

      Welcome to our blog Cath and thank you for your kind comment! Much appreciated 🙂

Leave a Reply

