Journal page crashed bird

3 Jun

Tja je kunt van alles inspiratie krijgen, ook de trieste dingen. Er was een jonge lijster tegen ons raam geknald (eerste keer sinds wij er wonen) en helaas is de vogel overleden. Ik was er toch wel wat van mijn stuk van en wilde hem (of haar) een plekje in mijn art journal geven.

De achtergrond is gemaakt met aquarel met bruinen, blauwen en een beetje oker. Daaroverheen heb ik Tattered Leather shimmer mist gebruikt. Ik wilde gelliprints gaan gebruiken, maar kon er niet mee uit de voeten. Ik heb alleen het blad gebruikt waar ik steeds mijn roller op schoon rolde.

Vervolgens de foto’s met Multimedium op de bladzijde aangebracht. Daarna flink aan de slag geweest met mijn Neocolor krijtjes, maar deze keer heb ik het krijt gelaten en het niet met de natte kwast bewerkt. Ik vond het effect wat krijt hier gaf wel passend.

2013-05-28 Art Journal page Bird2Ben verder nog met stempels van Katzelkraft en Prima in de weer geweest en met stencils van The Crafters workshop. Nog wat inkt hier en daar, acryl verf in poeder blauw en goud en toen vond ik m wel klaar. T is niet helemaal naar wens, maar ik ben er zo wel tevreden mee.

3 Responses to “Journal page crashed bird”

  1. stempelwolfinge 4 June 2013 at 6:35 pm #

    Aaawh arm vogeltje. Wel een mooie pagina.

  2. wlbillings 4 June 2013 at 7:40 pm #

    what a beautiful tribute to your little birdie friend. We just had a house sparrow build a nest in our mailbox at work. She laid five eggs and they hatched and flew away. SHe does this every year. It is cool to see, but I am always a bit sad when they go. I absolutely love the color scheme. Lovely

    • stempelwolfanne 9 June 2013 at 9:41 pm #

      Lol! the mailbox! Less work coming in for you haha. Thanks for your kind comments šŸ™‚

Leave a Reply

