Grungy verjaardagskaart voor mijn man

25 May

Dit jaar voor Marcel eens een heel andere kaart. Ik had wel vaker deze fold met 2 schuine vakken gebruikt, maar dan als scrapkaart. Deze is van wit karton en gesprayed met Dylusions en Tattered Angels mist en is geïnspireerd op een voorbeeld in de nieuwste “Craft Stamper”.

De stempels op de voorkant zijn uit een Urban stamps set en de kleine tag is van GoKreate.  De cijfers zijn op Art Specially gekocht (Cherry Pze Art) en “Rock” en de chevron stempel zijn van Katzelkraft (moet “tiretracks” voorstellen).

De kleine hanger heb ik gemaakt met uit craft gestanste rondjes die ik met Titanium Wow embossing poeder heb bedekt en daarna op elkaar geplakt met een klein zelf gemaakt oogje er tussen. Route 66 komt van t internet, verder gevuld met stickles titanium en glossy accents.

2013-05-25 grungy kaart voor man

De pinup met contrabas komt van internet van Ramona Art. Het leek alsof je hem kon kopen, maar als ik naar de website ging, dan kreeg ik niets in beeld. Ik hoop dat de eigenaar het niet erg vindt dat ik een printje voor dit kaartje heb gebruikt. De tweede tag heeft een achtergrondstempel van Kars en de letters Blumig van de Stempelei.

2013-05-25 grungy tags voor kaart voor man

Voor de binnenkant heb ik een ronde clearstamp uit een set van Joy gebruikt. De tag is gemaakt met een stans van Spellbinders en de rand is gedaan met de Chevron stempel van Katzelkraft. Gefeliciteerd is uit een set van Kars, waar ik de rest van gemaskerd heb.

2013-05-25 grungy kaart voor man binnenkant

Man lief heeft nog meer mooie zelf gemaakte kaarten gekregen.

Van Ida: 2013-05-25 kaart van Ida voorkant 2013-05-25 kaart van Ida

Van Ma: 2013-05-25 kaart van ma 2013-05-25 kaart van ma binnenkant

Leave a Reply

