Smashbook/Art Journal page Rockabilly Queensnight

13 May

We waren met Koninginnenacht (de laatste) in Leeuwarden in Poppodium Romein, waar een Rockabilly avond was. Een kennis van Marcel en zijn broer moest optreden. Er werd heel wat gedanst, het ouderwetse rock&roll. Het was zo heerlijk om naar die blije gezichten te kijken. Het is prachtig om naar mensen te kijken die doen waar ze blij van worden.

De bladzijde heb ik met Acrylverf gemaakt, aangebracht met een “creditcard”. Gebruikte kleuren: Aleene’s Titanium zilver, zwarte gesso, witte gesso, Folkart Tangirine.

2013-04-29 Rockabilly QueensnightPlaatjes komen van internet, kroontje is een stempel die ik met Venetian Orange had gestempeld en toen geembost, maar daar was ik niet zo blij mee, dus heb ik er glossy accents op gedaan. Echter met die ondergrond er al onder bleef het niet helemaal wat ik bedoeld had, maar och. Heb ook nog een beetje Washi tape gebruikt.

One Response to “Smashbook/Art Journal page Rockabilly Queensnight”

  1. stempelwolfinge 14 May 2013 at 10:58 pm #

    Gaaf dat je die dansende figuurtjes op internet hebt gevonden. Past helemaal bij het thema.

Leave a Reply

