Nieuw Artjournal boek

12 May

Ik heb vrijdag een nieuw artjournalboek gekocht. Het oude was me wat te klein en het had veel te dunnen bladzijden.
Gisteren heb ik de voorkant versiert. Daarna ben ik aan een eerste page begonnen om te kijken hoe het papier me bevalt.

Voorkant

Plaklint/kant van de action gebruikt en daar met spelbinders gestantste vierkantjes opgeplakt. De vierkantjes zijn gestelmpeld met het alfabet van Stampers Anonymous/Tim Holtz gebruikte inkt zwarte Archival ink van Ranger. Daarna heb ik er nog swirleys op gestempeld met Ranger Distress Milled lavender en daar ook de randjes mee bewerkt.

Meermin bubble page 002

Achtergrond gemaakt met Ranger dylusion spray inks:
Lemon zesst
Vibrant turquoise
After Midnight

Meermin staart en bubbles gemaakt met:
Acrylverf

Groetjes,
Inge

One Response to “Nieuw Artjournal boek”

  1. stempelwolfanne 13 May 2013 at 12:30 pm #

    Prachtige belletjes geworden! Rest had ik al gezien, maar nog niet dat ie af was natuurlijk šŸ™‚

Leave a Reply

