Artjournal page Pink

9 May

Jij hebt vast ook wel zo’n liedje waar je altijd vrolijk van wordt.
Voor mij is dat Pink van Aerosmith.
Vandaag was ik bezig met in mijn journal blauw op pagina’s smeren en toen dat droog was dacht ik hmm wat nu verder.
En ik had zin in roze. Fel roze.

Toen moest ik ook gelijk aan dat liedje denken.
Dus ik wilde delen van de songlyrics gebruiken.
En zo is onderstaande journalpage ontstaan:

Pink 001

Ik was dus begonnen met een achtergrond van Prussian Blue Hue van Wnsor & Newton Galeria.
Daarover heen met Perm Roodviolet Licht van Amsterdam nr. 577 met water verdund zodat de verf ging lopen.
Vervolgens met stencil van TCW met 577 en wit lichtroze opgebracht zodat er vlinders onstaan.
Toen met de vinger nog wat donkerder verf over wat randen en hoeken gesmeerd.
Een paar pagina’s uit een bouqeutreeks boekie gescheurd en hartjes geknipt.
Hartjes ingespoten met Ranger Dylusions funky fuchsia inkspray.
Met witte acrylverf en stipjesstencil van TCW stippies op helft van hartjes aangebracht.
Hartjes opgeplakt met multicoat mat van KARS.
Vervolgens met witte acrylverf het woord Pink geschilderd.
En op de hartjes zinnetjes van de songlyrics van Pink van Aerosmith geschreven met witte gelpen.
Daarna de hartjes met correctiepen omrand.

Groetjes,
Inge

One Response to “Artjournal page Pink”

  1. stempelwolfanne 9 May 2013 at 11:59 pm #

    Oh heerlijk zeg, wat een lekkere knallende page. Kan zien dat je zalig bezig geweest bent šŸ˜€

Leave a Reply

