12 Tags van April in Mei

3 May

Ik had de tag van April van Tim Holtz nog steeds niet gemaakt. Voornamelijk omdat ik de paints niet heb en t me een hele toer leek om dat Patina effect voorelkaar te krijgen. Mijn tag is met de Copper Paint Dabber en Distress Stains tot stand gekomen. Daarna lagen distress ink gesponst en vervolgens met de vinger nog op diverse plaatsen Fresco paint aangebracht.

De libelle is een stempel van Urban Stamps. Ik wilde eigenlijk wel doorzichtige vleugels maken, maar kon niks anders vinden en vond dit ook wel mooi, dus zo is ie gebleven.

In deze tag heb ik als aandenken ook de kroning van onze nieuwe koning gebracht met een stukje uitgescheurd krantebericht en een kroon.
12 Tags 2013 April

3 Responses to “12 Tags van April in Mei”

  1. stempelwolfinge 5 May 2013 at 10:22 pm #

    Had em al gezien natuurlijk, maar zo op het blog is ie nog steeds prachtig.

    Groetjes,
    Inge

  2. heavenlyimaginings 6 May 2013 at 1:18 am #

    WOW that is stunning! A really great take on the April tag.

Leave a Reply

