Spelen met verf en inkt

28 Apr

Inspire & Art 001

Na een middag prusten met een schilderij wat niet wil lukken (het is hier 26 graden, dus droogt veel te snel), besloten wat te spelen met diverse materialen.
Dus papier, stencils, stempels en inkt te voorschijn gehaald. Paar kleuren verf uitgezocht . En spelen maar. Nieuwe taponeer sponsje op stokje kwam prima van pas. Werkt perfect voor gebruik van stencils met verf.Het eindresultaat is mooi geworden. Kan best gebruikt worden voor een kaart of zo. Heb er op dit moment nog geen bestemming voor.

Gebruikte stempels:
Libelle ( B 330) vorig jaar gekocht op Artspecially event, er staat helaas geen merk op.
Script, en woorden van IdigoBlu ‘Sarah’s Choise’ set.

Gebruikte inkten:
Ranger Archival ink Coffee
Ranger distress ink brushed corduroy

Gebruikte verf:
Amsterdam standard Series Acrylic turkooisblauw 522
Amsterdam standard Series Acrylic turkooisgroen 661
Winsor & Newton Galeria Acrylic Mixing White
Titanium White van een onbestemd merk (komt geloof ik bij Lidl vandaan)

Gebruikte stencils:
Alle drie gebruikte stencis zijn van The Crafters Workshop

Groetjes,
Inge

8 Responses to “Spelen met verf en inkt”

  1. stempelwolfanne 28 April 2013 at 10:47 pm #

    Wauw hij is prachtig. Kan zo aan de muur. Zonde om te verknippen voor een kaart. Die moet ik in t echt zien!

  2. stempelwolfinge 29 April 2013 at 2:23 pm #

    Het is ongeveer ansichtkaart grootte. Dus van verknippen kun je niet echt spreken. Ik vond hem zelf ook mooi en heb besloten om hem maar in mijn artjournal te plakken. Met een omschrijving van hoe ik em gemaakt heb. Kan ik het nog als inspiratie of techniek naslagwerk gebruiken.

  3. wlbillings 1 May 2013 at 7:54 pm #

    Oh Inge, I like this one really well. Sorry I can’t translate on this computer. Grr. Much love from Jazz and I

  4. Debbie / Daqa 10 May 2013 at 8:06 pm #

    Deze is inderdaad leuk! Zelf vind ik het ook altijd leuk om papiertjes te maken. Wat ik er daarna mee moet doen weet ik vaak niet, haha! Het zijn soms gewoon zulke mooie papiertjes om naar te kijken. En zo leuk om te maken, maar dat had ik al gezegd.
    Leuk dat jullie ook op wordpress zitten, ik ben jullie nieuwste volger geloof ik. Hoe ik hier terecht kwam? Ik weet het niet meer. Kan zijn dat ik gezocht heb op foam stempels, en van het een naar het ander klikte (zo gaat dat he).
    Ook leuk dat jullie middels dit blog elkaar je creatie laat zien :).
    groetjes,
    Debbie.

    • stempelwolfanne 11 May 2013 at 12:03 am #

      Hallo Debbie, welkom. Wat leuk dat je ons volgt en bedankt voor je reactie. Ik heb ook even bij jou gekeken en zag dat je naast kaarten en andere dingen ook taarten maakt. Prachtig!

    • stempelwolfinge 11 May 2013 at 2:26 pm #

      Hoi Debbie,

      Leuk dat je ons gevonden hebt. Toen ik las dat je taarten op je blog had, heb ik ook snel even gekeken. Ik ben ook gek op bakken, maar doe het niet zo vaak. Aangezien ik alleen woon en ook zelf moet opeten. Niet goed voor de lijn. Ik bak dus alleen voor speciale gelegenheden. Kerst, pasen, verjaardag etc. Ik vond je versierde potjes trouwens prachtig. Leuk idee.

      Groetjes,
      Inge

      • Debbie / Daqa 11 May 2013 at 7:22 pm #

        Zo vaak bak ik ook niet, want ook wij moeten het meestal opeten! En ik heb er niet ruim/ongestoord de tijf voor, overdag wil een enthousiast peutertje me dan “helpen”. Maar het blijft leuk om te doen, zo af en toe ook met dat peutertje. Het idee om potjes met zelfgemaakt iets erin cadeau te doen komt ook van internet. Kon ik ook weer eens mijn glas-ets crème gebruiken :).
        groetjes,
        Debbie.

Leave a Reply

