Mijn 1e dylusionspray project

21 Apr

Hier is het eindproduct van het dylusion inkspray oefenproject waar ik gisteren bij jouwthuis mee begonnen was.
De andere oefenprojectjes heb ik met de beschrijving van hoe het gemaakt kan worden in mijn artjournalboekje geplakt.
Ook de workshop projectjes van artspecially 2013 zitten daar in. Daar heb ik ook bij geschreven hoe we het gemaakt hebben.
Is wel handig, kan ik het altijd nog eens bekijken

1e dylusionspray project

Groetjes,
Inge

3 Responses to “Mijn 1e dylusionspray project”

  1. stempelwolfanne 21 April 2013 at 5:25 pm #

    Hij is prachtig geworden. Mooi met die boom zo rechts en wat een leuke blaadjes zijn dat zeg. Waar heb je die vandaan?

    • stempelwolfinge 21 April 2013 at 6:16 pm #

      Het eikeblaadje is van een actionsetje. De andere blaadjes zijn van het fairy 0203 violet setje van Morhead inc. Het fairy 0202 Iris heb ik er ook van. Had ze al 3 jaar niet gebruikt (waren ooit mijn eerste clearstamps) omdat ze niet goed wilden stempelen. Ik had ze na laatste poging niet schoongemaakt omdat ze toch niet werkten, maar weggooien kon ik ook niet. Vandaag kwam ik tot de ontdekking dat met een onderlaag van oude opgedroogde stazon ze wel met archival ink willen stempelen. Whoopie, want er zitten best leuke dingen in de setjes, zoals libelle, bloemen, blaadjes, lieveheersbeestjes en een vlinder.

      • stempelwolfanne 21 April 2013 at 9:14 pm #

        Oh ja die clears van Morehead, daar heb ik ook altijd ruzie mee, maar inderdaad van Tim Holtz al eens de tip gehad om ze met Archival Jet Black te beinkten en dan te laten opdrogen. Daarna willen ze wel. Moet je de rest ook maar ff een zwart laagje geven hihi.

Leave a Reply

