Gelli Plate journal page met Art Journey stempel

13 Apr

Van 1 van de Gelli Plate afdrukken van maandag heb ik een Art Journal page over Art Specially gemaakt. Goede gelegenheid om mijn nieuwe stempelset van Art Journey en de nieuwe mat multimedium te proberen.

Ik was er super tevreden mee, totdat ik t medium over de page smeerde en er achter kwam dat mijn Hema markers dus niet watervast zijn šŸ˜¦

De heldere, frisse, blije page werd er direct een stukje triester van. Ik heb geprobeerd t op te lossen, door de uitsmering weg te vegen en later de letters, bubbles, highlights en schaduwen weer opnieuw aan te brengen, maar t is niet meer wat t had kunnen zijn. Nou ja, wel weer een stuk wijzer šŸ™‚

Play & Enjoy Journal Page met Gelli Plate

Gebruikte materialen:

  • stencil Tie Dyed TCW194
  • bubble wrap
  • acrylverf van Talens en Paperartsy
  • Art Journey stempel “Sihoutte”
  • Tekst stempels Life is a song SW R13004 van stempelwinkel
  • houtskool potlood
  • zwarte Hema marker
  • Posco zwarte marker
  • Signo Uni witte gel pen
One Response to “Gelli Plate journal page met Art Journey stempel”

  1. Wendy and Jazz 17 April 2013 at 4:50 pm #

    I think it turned out fantastic. I think we all see our own “mistakes” when others do not. Like when you have a pimple and no one notices it till you pint it out. What a fun image and sentiments.

Leave a Reply

