Al weer Gelli plate plezier

13 Apr

Zaterdagavond toch maar weer even de plate en verf op tafel. Dit keer wilde ik wat proberen met zelf uitgeknipte hartjes, vlaggetjes, touwtjes, tools gemaakt met figuurschaar, zelf erop doodelen en ik wilde een groter papier gebruiken, om te zien wat dat voor effect gaf.

Ik vond het resultaat van de eerste sessie niet zo bijzonder, mijn uitgeknipte dingen bleken te dik. De hartjes, touwtje en vlaggetjes zijn onherkenbaar in de eerste print (links), alleen in de ghost (touwtje en hartjes onder, vlaggetjes rechts) en dus heb ik toch weer gekochte stencils erbij gebruikt:

gelli plate fun met eigen gemaakte tools

Na deze afdrukjes heb ik de plaat schoongemaakt en vervolgens deze A4 gemaakt met de met figuurschaar geknipte tools en gekochte stencils:

gelli plate fun met stencils

Kwestie van smaak natuurlijk, maar ik wordt hier echt helemaal blij van 😀

3 Responses to “Al weer Gelli plate plezier”

  1. Fieneke 17 April 2013 at 10:23 am #

    Wat een leuke vrolijke gelliplate afdrukken!!! Ik zag jouw vraag op mijn blog naar de vierkantjes met distressinkt bij de workshop van art journey. Dat is echt super simpel. De lijntjes zijn gewoon getekend met witte wascokrijtjes. Daarna de hokjes ingekleurd. De wasco is vet, dus daar pakt de distress niet op… simpel hè, maar een heel leuk effect.

    • stempelwolfanne 19 April 2013 at 7:40 am #

      Oh dat is inderdaad niet moeilijk. Ga ik zeker proberen. Bedankt!

  2. Wendy and Jazz 17 April 2013 at 4:48 pm #

    I think that these turned out lovely. Great colors!

Leave a Reply

