Spelen met de nieuwe spullen van Art Specialy

8 Apr

Gelukkig had ik de dag na Art Specially vrij en kon ik gelijk aan de gang met m’n nieuwe spullen. Heerlijk!

Uiteraard kon ik het niet laten de Gelli Plate in te wijden. Mijn goedkope scrappapiertjes die ik weg wilde gooien hebben een nieuwe functie: Gelli Plate Art šŸ˜€

Ik heb gelijk een kaartje gemaakt met een serie uit de eerste oogst. Hierbij wat foto’s in de verschillende stadia, zodat je de eigen gemaakte papiertjes goed kunt zien:

2013-04-08 Gelli Plate background layer 12013-04-08 Gelli Plate background layer 22013-04-08 Gelli Plate background layer 3

De stempel komt uit de grabbelbak van Katzelkraft en het sentiment is van vorig jaar van Creafine:

2013-04-08 card Gelli Plate & Katzelkraft stamp

Er was nog genoeg papier voor een binnenkantje:

2013-04-08 Gelli Plate kaart binnenkant

Leave a Reply

