Travel light art journal page met verf, copic markers en distress ink

1 Apr

Eindelijk is mijn volgende spread af die ik een week geleden begonnen was.

Het creatieve proces valt me nog mee, maar ik merk dat ik erg moeite heb met kiezen hoe, wat en waar te schrijven. Ik ben dan zo bang dat ik verknoei wat ik leuk vind aan de page. Dat zal ik toch los moeten laten. T gaat niet om t eind resultaat, maar om t maken en t plezier er van. En straks heb ik natuurlijk ook een leuke verzameling herinneringen.

Travel light journal page

De tekstballon bij t konijn is zo’n oeps ding. K had m eerst met potlood, maar was niet zichtbaar, dus maakte ik er een gegolfd balonnetje met marker van. Maar eigenlijk is dat te prominent voor de bladzijde en hij had ook een beetje op de andere bladzijde moeten uitkomen, maar hij gleed als vanzelf in deze vorm. Ah well…. let go.. let go…

Ik vind dat konijn zo leuk! Ziet er echt zo uit van “wat moet ik hiermee” LOL.

Leave a Reply

