Verjaardagskaart met distress inks en Wow stempels

23 Mar

Met de wrinklefree distress techniek van Tim Holtz ben ik weer eens lekker aan de slag geweest. Ik had Fired Brick, Peacock feathers en Dusty Concord op mijn craft sheet gezet en gemist en daarna een wit papiertje erdoor gehaald. Na drogen nog wat drupjes opgedipt en witte gedeeltes nog eens er doorheen gehaald.

Ik had nog zoveel ink op mijn sheet, dat ik er nog 2 stukjes wit karton door kon halen. Bij de laatste was alles echter te veel gemengd, dus dat vond ik niet meer mooi.

De eerste 2 in stukken geknipt en gebruikt voor de kaart. De stempels zijn van Wow en sentiment is van Eline’s. Met witte gelpen heb ik “stiksels” aangebracht.

verjaardagskaart distress inks en Wow stempels

Het zonnetje scheen eindelijk eens, zodat ik een zonnige foto kon maken. De basiskaart is echter wat meer paars (lijkt hier blauwig). De kaart is voor de vriendin van een vriend van Marcel.

Leave a Reply

