Verjaardagskaart met distress inks en Hero arts stempels

23 Mar

Nog maar eentje met de zelfde techniek als de vorige 2. Erg leuk om te doen. Voor deze heb ik Scattered Straw, Frayed Burlap en Faded Jeans gebruikt.

De stempels zijn uit een set van Hero arts. Het sentiment is van een setje wat gratis bij een blad zat wat ik een tijd geleden aanschafte. Ik heb Stazon Timber Brown gebruikt.

De stempels heb ik hier en daar ingeschilderd met Distress ink Walnut Stain, Chipped Saphire en Brushed Pewter stain. Ik heb het sentiment ook gemat met Brushed Pewter.

verjaardagskaart distress inks en Hero arts stempels

Op bovenstaande foto zie je de brushed pewter helemaal niet, dus nog eentje vanuit een andere hoek:

verjaardagskaart distress inks, Brushed Pewter en Hero arts

2 Responses to “Verjaardagskaart met distress inks en Hero arts stempels”

  1. stempelwolfinge 24 March 2013 at 9:36 pm #

    Super geschikt voor een man. Altijd handig om een paar verjaardagskaarten op voorraad te hebben.

    • stempelwolfanne 28 March 2013 at 1:12 pm #

      Is niet voor voorraad šŸ™‚ Deze gaat naar Oom Dirk.

Leave a Reply

