Vintage verjaardags scrapcard met Crafty Individuals stempel

18 Feb

Mijn scrap kaartje voor oom Piet is ook veel te laat. Maar ja, zoals we hier in Fryslan zeggen “better let as net”. Creativiteit laat zich nou eenmaal niet haasten.

Toen ma hier was heb ik deze stempel van Crafty Individuals met de losse hand ingeschilderd met distress inks. Dus dat was al klaar. Wat zo lang duurde was het papier er bij zoeken. De hele bak er zowat bij gehad. Dat is de straf voor eerst inkleuren en dan t papier zoeken haha. Ik had achtergrond lichtblauw, uiteraard bruin en stro geel en dan rood en oranje in de veren, kam etc. Nou probeer dat maar eens. Lichtblauw leek niks, bruinen allemaal niet goed, oranje foei lelijk!

Uiteindelijk gekozen voor zwarte cardstock en een flintertje rood/bruin als mat met warm rood designpapier, om de kleur van de kam en lellen terug te laten komen. Volgens mij komt dit uit een Vintage Action designpapier blokje, maar ik weet het niet heel zeker. Ik heb Distress ink Vintage photo gebruikt, om alles wat meer bij elkaar te brengen.

verjaardagskaart scrapkaart vintage met CI stempelBinnenkant eenvoudig gehouden:

verjaardagskaart scrapkaart vintage met foam stamp     verjaardagskaart scrapkaart vintage binnenkant

One Response to “Vintage verjaardags scrapcard met Crafty Individuals stempel”

  1. stempelwolfinge 19 February 2013 at 9:00 pm #

    Ha ha, zo herkenbaar. Het inkleuren van stempels is zo leuk dat je dat het liefste eerst doet. Maar het is zo geen goed idee om er later pas papiertjes bij te combineren. Valt zo tegen. Net niet goede kleur. Printje past niet.
    Maar ik vind hier het zwart en rood een prima keuze. De kippetjes komen nog steeds helemaal naar voren op de kaart.

Leave a Reply

