Schets engel

18 Feb

Ik speel al een tijdje met een idee om een engel te schilderen. Was eigenlijk de bedoeling om dit te doen bij dat schilderij van de elementen. Maar ja die werd zo mooi en toen durfde ik niet meer. Daar heb ik wel vaker last van. Maar ja het idee laat mij niet los en aangezien ik de laatste tijd zo veel ideeën heb, ben ik maar een schets van het idee gaan maken. Notities van kleurencombies, sfeergvoel enzo maakte ik al wat langer. Ook foto’s maak ik al een tijdje. Dit is de schets.

Schets engel

Nog geen idee of het ooit een schilderij wordt, maar ga er wel vast over nadenken in wat voor omgeving ze dan moet staan. suggesties? Laat het me weten.

Ik maakte voorheen altijd foto’s van mijn schetsblok. Duh ik heb immers een scanner. Veel makkelijker, behalve dat die geen potlood kan “lezen”. Moest dus eerst met marker en zwart potlood in de weer. Maar het is geslaagd. Goed om te weten.

Groetjes,
Inge

8 Responses to “Schets engel”

  1. stempelwolfanne 18 February 2013 at 9:07 pm #

    Ja een scan is inderdaad nogal wat makkelijker haha. Ik ziet der al helemaal op een berg staan als een soort vrijheidsbeeld bij water en veel lucht. Maar je krijgt vanzelf wel ook weer een idee waar je haar wilt hebben staan. Of bekijk in google afbeeldingen het beeld van Jezus in Rio de Janeiro eens voor inspiratie. Daar doet ze me wat aan denken. Maar misschien vind je dat niks hoor, t is maar een ideetje.

    • stempelwolfinge 18 February 2013 at 9:34 pm #

      Mja moest ook aan Rio de Janeiro denken dus wil haar niet op een berg zetten.
      Maar ik dacht ook aan water en ook aan groen
      Misschien bosvijver? Weet het nog niet.

      • stempelwolfanne 19 February 2013 at 10:03 am #

        Of juist in een drukke stad, of achteraf steeg of erbarmelijke huiskamer. Anders heeft zo’n Guardian angel niks t doen bij een bosvijver hihi.

  2. stempelwolfinge 19 February 2013 at 9:11 pm #

    Hmmm. Zit wat in. Drukke stad, steeg. Kwee nie

  3. wlbillings 21 February 2013 at 6:28 pm #

    Inge, Lovely angel, as for a location…I am always a fan of the outdoors, maybe by a waterfall? or in a garden. Jazz says holding a bone, but you can ignore him LOL

    • stempelwolfanne 22 February 2013 at 1:06 am #

      lol! he s entitled to his own opinion tho 😀

    • stempelwolfinge 22 February 2013 at 3:26 pm #

      Jazz gave me new idea tho. Maybe i can also do a dark angel. With batlike wings. That one can totaly hold a bone 😀
      Hi five paw for Jazz.

      • wlbillings 22 February 2013 at 11:16 pm #

        Yeah he likes that idea. And he really can high five so high five back!

Leave a Reply

