2 keer abstract

17 Feb

Enige tijd geleden had ik bij de Lidl blokken met schilderdoek meegenomen. Die wilde ik gisteravond uitproberen. Eerst met de basiskleuren geel blauw en rood in de weer geweest. Beetje spetteren, dik opbrengen dun op brengen. Dat spetteren iets te ruig gedaan. ‘t rood zit nu ook op de muur hi hi.

Zomer

Zomer

Daarna met blauw, wit en zwart in de weer geweest.

Winter

Winter

Ik zag er verder niets in, dus had geen inspiratie om er journal pages van te maken of zo. Ik heb ze maar gelaten voor wat ze zijn. Probeersels die ik zomer en winter heb genoemd.

Groetjes,
Inge

4 Responses to “2 keer abstract”

  1. heavenlyimaginings 17 February 2013 at 12:11 pm #

    I totally love the winter one its breathtaking

  2. stempelwolfanne 17 February 2013 at 10:20 pm #

    Ik vind ze allebei heel mooi, heerlijk die spletter. Beetje zonde van je muur wel hihi. Mooi die soort scheuren in je winter schilderij.

  3. stempelwolfanne 27 February 2013 at 10:01 am #

    Was leuk om ze in het echt te zien. Met de structuur van de verf en alles erbij was ik het meest weg van zomer!

Leave a Reply

