Verhuis kaart

16 Feb

Na het maken van de roze hartjes kaart had ik nog een stuk cardstock over waar ik het hartje uitgestansd had. Hier kon ik nog een kaart van maken. Ik had nog een kaart nodig voor oom en tante die verhuisd zijn. Dit is de voorkant van de kaart:
Nieuwe woning kaart 002 voorkant

Het hekje, vogeltje op hekje en het vogelhuisje zijn van stanssetLR0205 van Marianne Design. Het takje en andere vogeltje zijn van set LR0206 van Marianne Design.

De binnenkant:
Nieuwe woning kaart 004 binnenkant

Sleutel en het slotplaatje zijn gemaakt met stanzen van Joy crafts. De gerafelde papiertjes en tags zijn gemaakt met stanzen van Spellbinders. Het sentiment “een nieuwe woning” is op de computer gemaakt en met lichtgrijs geprint. Daar overheen met stazon “veel geluk” gestempeld. Het stempeltje is van een action setje. Het mooie scrappapier is van de Maja Design summer basics serie.

De achterkant:
nieuwe woning kaart 005 achterkant 001

Op het cardstock zat een vettige vlek dus de achterkant moest ik ook bedekken. Dat heb ik zo simpel mogelijk gedaan. Een stuk witte cardstock tussen de embossingfolder “Whithout a Lock” van Couture creations. Daarna bewerkt met Ranger Distress ink Pumice stone.

Al met al weer niet geschilderd vandaag. Maar er kan wel weer een kaart op de bus.

Groetjes,
Inge

One Response to “Verhuis kaart”

  1. stempelwolfanne 17 February 2013 at 10:21 pm #

    Wat heb je dat leuk gedaan met dat doorkijkje. Ook een prachtig binnenkantje. Heel sfeervol.

Leave a Reply

