Courage is….

8 Feb

Ik heb weer een art journal page om aan je te laten zien. De eerste laag is gesso. Met de crackle stempel van Crafty individuals heb ik er reliëf in gemaakt. Daarna met 2 kleuren Cosmic Shimmer mist door een stencil gemist, maar dat liep er onderdoor en helemaal in elkaar over. Ik vond het echter wel mooi, dus heb ik het gelaten.

Op de shimmer mist de polka dot stencil gelegd van The Crafters Workshop en er water door gemist en dat op gedept met tissue. Dat gaf mooie vage stippen.

De randen heb ik met een Creative Expression stencil en zwarte acrylverf gedaan. Om de kleuren iets warmer te krijgen heb ik het gesponst met Spiced Marmelade distress ink.

courage is... art journal page

De Katzelkraft kat op tissue en op papier afgedrukt en op papier ingekleurd met de zelfde mists en verf als de achtergrond. Op internet een oud bordje opgezocht, geprint en uitgeknipt. Achtergrond en onderdelen met varnish beschermd en laten drogen. Daarna alles met Mod Podge op de bladzijde aangebracht.

De text is een quote vertaald uit het engels: “Courage is being afraid but going on anyway”. De letters uitgestanst en zwart geschildert en met glossy accents op papier geplakt. De rest van de tekst is met kwastje en zwarte verf op de bladzijde gezet.

3 Responses to “Courage is….”

  1. stempelwolfinge 9 February 2013 at 7:04 pm #

    Mooie kleuren. Prachtige stempel is dat. Waar heb jij toch al die stencils vandaan?

    • stempelwolfanne 9 February 2013 at 8:28 pm #

      De CE komen van Jacobi. De TCW stencils had ik van Art Specially Event. Daar ga ik nu ook weer op zoek naar die dingen. Ik weet nu veel beter wat voor patronen ik hebben wil, wat bij mij werkt of niet werkt…

  2. wlbillings 10 February 2013 at 4:46 am #

    Anne. Seems like you are having fun and learning lots. I hope to get inky soon too. Love your newest creation. Tail wag from jazz. And hugs from me. Wendy

Leave a Reply

