Mini album strandvakantie Julianadorp 2012

1 Feb

Besloten om de extra foto’s als uitschuif optie in het album te doen.Dus het tweede deel kan nu ook op het blog. Ehm waar waren we gebleven.
Pagina’s 11 en 12 volgens mij.
Ik had een aangespoelde kwal gevonden met een prachtige blauwe kleur. En wat foto’s van meeuwen gemaakt met zee en lucht. Die foto’s combineerden prachtig met elkaar.
Wat glazen kralen toegevoegd en een randje en hoekje van de stanzenset Leane 006 n 45.8107 van Lea’bilities.
Blz 11 en 12 aangespoelde kwal en zeemeeuwen
Voor de rechter bladzijde heb ik een foto gebruikt waar op het zand een soort van druppels bleven liggen. Geen idee wat het is, maar kan volgens mij geen water zijn. Voor de achtergrond vond ik hem super geschikt. Foto links onder vorm gegeven met Stanzen uit de set MFD 011 Rond van Nellie Snellen. Hieronder nog een closeup van de kralen.
Blz. 12 detail kralen
Op bladzijde 13 en 14 de foto’s van een bloeiende bramenstruik in de duinen. De achtergrond van blz. 14 is gemaakt met Tattered angels Glimmermist Olive Vine. De foto’s zijn gestanst met Spellbinders S4-110. Nog een bijpassend lintje toegevoegd.
Blz. 13 en 14 duin bramen
Later in de vakantieweek waaide het wat harder en ik ben lekker gaan uitwaaien op het strand. Wind die aan je haren trekt. Het geluid van de branding. Opstuivend zand wat de huid van je benen prikkelt. Heerlijk.
De achtergrond van de linker pagina is gemaakt met Tattered Angels Glimmermist Glacier. Was niet happy met resultaat. Dus nog maar wat schelpen gestempeld met Ranger Distres Weathered Wood. Stempel komt uit de grabbelbak van Katzelkraft. Nog een paar gems toegevoegd en klaar.
Blz. 15 Branding
Het water wat van het strand terugstroomt naar zee maakt prachtige patronen in het zand. Daar moest ik natuurlijk ook een foto van maken. Dat is de laatste bladzijde van mijn minialbum geworden. Nog wat schelpkralen uit Action setje en een kraal van Si Andre toegevoegd en het album is af.
Blz. 16 patroon in zand door terugstromend water

Op naar het volgende project.

Groetjes,
Inge

One Response to “Mini album strandvakantie Julianadorp 2012”

  1. stempelwolfanne 1 February 2013 at 1:32 pm #

    Echt prachtig geworden, alle kleuren passen zo mooi bijelkaar. Die Glacier zie je inderdaad niet (tenminste niet op de foto), maar die Olive is echt prachtig! Ik vind de manier waarop je die zand foto weer als achtergrond hebt gebruikt ook heel inventief. De beide bladzijden komen zo en met die Leanne stansjes echt heel mooi bijelkaar. Ik vind dat touwtje met die schelpkraaltjes ook super leuk. Echt helemaal strand. Ik kan niet wachten om alles in het echt te bekijken. Wat zijn we lekker bezig he? šŸ˜€

Leave a Reply

