Creative Jumpstart 5 Sharon Laakkonen en nr 16 Anna Björklund gecombineerd

30 Jan

Zo, de blauwe tag met de techniek van Sharon Laakkonen is ook tot een versierde tag geworden. Hij is best wel grappig geworden.

Ik heb het gecombineerd met de techniek met kraaltjes uit het filmpje van Anna Björklund. Nou is geduld niet 1 van mijn sterkste punten, maar ik vond toch dat ik het een kans moest geven. Inderdaad een heel gepruts met die kraaltjes op de draad nog knoopjes er tussen frutten en dan ook nog zo dat ze niet op de achterkant komen, maar ik heb het gered. En vond het uiteindelijk nog leuk om te doen ook.

Het is niet zo mooi geworden, aangezien ik foutjes heb gemaakt, want je moet toch echt aan weerszijden van een bosje kraaltjes een knoopje doen. Als je het maar aan 1 kant doet gaat het schuiven en gaat het effect weg.

Jumstart Sharon Laakkonen and Anna Björklund combined

De vrouw is een Katzelkraft stempel. Deze heb ik gemaskeerd en toen het stoeltje en tafeltje met koffie er “achter” gestempeld. Anatomisch kan het natuurlijk niet, maar ik vond t wel heel grappig. ‘T is met Karisma potloden ingekleurd.

Ik ben ook met kralen, haakjes en stiften in de weer geweest. Erg leuk om te doen, maar de stiftjes waren eigenlijk te kort en ik ben niet zo bedreven in het maken van de rondjes, dus het hangt er misschien een beetje stijf aan. Ik weet eigenlijk niet waar een kralen shop is in de buurt. Anders zou ik wel eens wat van dat spul willen aanschaffen om het wat makkelijker te maken.

Ik kan deze tag wel weer eens op een kaart verwerken denk ik.

4 Responses to “Creative Jumpstart 5 Sharon Laakkonen en nr 16 Anna Björklund gecombineerd”

  1. wlbillings 30 January 2013 at 8:20 pm #

    Such a lovely tag. You did a great job on the coloring. And an amazing job getting all of the brads so straight around your oval. Mine always are crooked. Translator isn’t always the best so maybe you struggled with the beads? but they look good. Adds that extra something. Two paws up! Wendy and Jazz

    • stempelwolfanne 30 January 2013 at 9:24 pm #

      Thanks Wendy! The blue dots around the oval are perfect pearl dots and the colorless ones are sticky gems. I wouldnt be able to get brads like that either lol. The idea with the strings of beads come from one of the jumpstart video’s but it indeed was a struggle. Patience is not one of my best features, but practice will makes perfect 🙂 I’m sure I will use it again and it will be better.

  2. stempelwolfinge 30 January 2013 at 9:01 pm #

    Ooh wow, die vind ik echt mooi. Heb die jumpstart video ook bekeken maar zag het gepruts met die kraaltjes niet zitten. Het staat wel fantastisch bij die dame met hoed. Wist niet dat je die stempel had. Ook uit de grabbelbak? Of heb je die nog na Artspecially besteld of zo.

Leave a Reply

