Beterschapskaart voor een man met Penny Black

10 Jan

Ik heb ook even een snel kaartje voor een mannelijke collega gemaakt die ziek is. Ik wilde eens een andere stijl uitproberen, beetje de soort clean en simple stijl van stampin up, maar ik geloof dat ik er niet zo goed in geslaagd ben hihi.

Dit is t kaartje geworden:

Beterschapskaart met Penny Black

Het design papier heet Mädchen en is volgens mij van Gütterman, maar heb ik gekregen in een gift setje dus weet ik niet zeker. Verder heb ik craft, groen en wit papier gebruikt.

De kikker is van Penny Black, gekleurd met potloden en 3 dimensionaal gemaakt met Glossy Accents (niet zichtbaar op foto), de tekst is van Kars, beide gestempeld met Stazon Timber Brown. De houtnerf stempel is van Katzelkraft gestempeld met Walnut Stain, waar ik ook de randjes mee heb gepoetst.

Het klavertje is een stans van Quickutz en de label stans bovenaan komt bij de Voordeelboeken winkel vandaan (doorplates).

Ik kon het met het ontwerp niet helemaal vinden. Het was de bedoeling dat het een liggende kaart werd, maar met het enigszins hoger dan brede plaatje werd dat niet mooi, dus uiteindelijk staand gekozen, maar nog steeds niet helemaal tevreden. Druk in de weer geweest met de diverse onderdelen en vervolgens Pearl Pen donker groen en Bronze, wat enigszins hielp, maar ik moet zeggen, ik heb mooiere kaarten gemaakt. Volgens mij had het design papier nog op wit gemat moeten worden voor een ietwat mooier effect, maar t zat helaas al vast.

Op de foto lijkt ie nog minder mooi dan in t echt, maar was vergeten foto te nemen, dus dit kiekje komt van mijn telefoon. Nou ja, ik heb mijn best gedaan en hopelijk waardeerd de ontvanger het.

Slaap lekker zus en werkse morgen nog even. T was gezellig vanaaf 🙂

Leave a Reply

