Kerst bij mij thuis

1 Jan

Dit jaar de familie uitgenodigd voor 2e kerstdag bij mij thuis.

Hier het resultaat van mijn 1e poging om een taart te maken een te versieren met fondant:

Kerst 2012 poinsetta taart

Niet helemaal geworden zoals ik me had voorgesteld maar de smaak was goed.

De kersttafel:

Kerst 2012 tafel + kaarsjes

Kerst 2012 Tafel + bloemstukje

Kerst 2012 de tafel

Het was een beetje passen en meten om ons alle zes rond de tafel te krijgen, maar het is gelukt.

Ik vond het super om iedereen bij mij thuis te hebben. Voor herhaling vatbaar dus.

 

Groetjes,

Inge

3 Responses to “Kerst bij mij thuis”

  1. stempelwolfanne 1 January 2013 at 8:50 pm #

    Het was allemaal heerlijk en zag er prachtig uit! Bedankt voor de mooie dag 🙂

  2. Wendy and Jazz 2 January 2013 at 8:23 pm #

    Inge, that cake was lovely. Great job because usually fondant looks better than it tastes. Your did both. Your table was absolutely beautiful. Happy New Year!

    • stempelwolfinge 2 January 2013 at 10:41 pm #

      Tx Wendy,
      I have not managed to get the fondant to roll out evenly yet. So it was thinner on one side then the other. Needs some more practice. Also want to try out different kinds of cake filling. Happy new year to you and a high five paw for Jazz.

Leave a Reply

