Kerstkaart met Fresh print en Cosmic Shimmer mist

20 Dec

Ik had ook nog wat kerstkaarten liggen die ik vorig jaar gemaakt had. Deze kon ik geen afscheid van nemen omdat ik er zelf zo vrolijk van werd elke keer als ik er naar keek. Gemaakt met Fresh Print papier en een doily van Nelly Snellen en hertje en kerstboom van Marianne Design. Letters, hertje en boom zijn met 2 kleuren Cosmic Shimmer mist bespoten.

kerstkaartje met Marianne Design hertje en boom 1 voorkant

Met een binnenkantje (heerlijk die touwtjes!):

Kerstkaart binnenkant met tags en Freshprint papier

Hij gaat naar oom Frits en tante Wieke. Hopelijk worden zij er net zo vrolijk van als ik.

Leave a Reply

