Schilderij element lucht af

11 Dec

Eindelijk is het schilderij waar ik tijdens de schildercursus van vorig seizoen mee bezig was af.

Schilderij element lucht af

Het is niet helemaal geworden zoals ik voor ogen had. De dame in het midden moest eigenlijk een engel zijn, maar na flink wat schetsen had ik nog steeds de vleugels niet zoals ik wou. Ik heb deze dus uiteindelijk weggelaten. Ook was ik van plan op de voorgrond nog een wolk te maken, maar twijfelde of dit nog wel iets zou toevoegen. Dus ook besloten dit weg te laten.

We hebben nu winterstop tot 21 januari 2013. Kan ik dan lekker met iets nieuws beginnen.

Groetjes,

Inge

5 Responses to “Schilderij element lucht af”

  1. wlbillings 11 December 2012 at 6:04 pm #

    Inge, This is incredible! You are a talented lady. best wishes from me and the dogger

    • stempelwolfinge 11 December 2012 at 7:07 pm #

      Tx Wendy,
      Give jazz a scratch behind the ear for me.

  2. heavenlyimaginings 11 December 2012 at 11:44 pm #

    Wow great use of perspective

    • stempelwolfinge 12 December 2012 at 8:10 pm #

      Thank you

  3. stempelwolfanne 14 December 2012 at 4:01 pm #

    Ookal is hij anders dan je eerst had bedacht, er zit een prachtige verstilde sfeer in, met mooie kleuren. Ondanks de waaiende rok en haren, werkt hij heel rustgevend vind ik.

Leave a Reply

