Kraam kadootje

11 Nov

Twee jaar geleden kreeg mijn vriendin een dochtertje. Ze had me gevraagd om iets voor de babykamer te schilderen.

Als kadootje had ik een knuffelmuis voor haar dochtertje gekocht. Die muis heb ik nageschilderd voor de babykamer.

Haar dochtertje is helemaal weg van muis en onlangs heeft ze Anna met het schilderij en muis op de foto gezet. Die moest ik natuurlijk op het blog zetten.

Eind november wordt ze twee. Tis een prachtmeiske.

Groetjes,

Inge

 

 

4 Responses to “Kraam kadootje”

  1. stempelwolfanne 11 November 2012 at 10:55 pm #

    Geweldig, had ik nog niet gezien. Gaaf man! Leuk nu met haar op de foto. Wat is ze al weer groot.

  2. Wendy and Jazz 12 November 2012 at 5:43 pm #

    Inge- what a cutie pie! Great job.

  3. Florence 13 November 2012 at 4:52 pm #

    Brilliant!
    Florence x

  4. stempelwolfinge 13 November 2012 at 5:08 pm #

    Tx for the nice comments everyone.
    It was fun making that painting. I had painted this before we starterd this blog, so i hadnt taken any pictures before giving the present. I was so happy that my friend mailed me these. Who knew that this specific cuddly toy would become her daughters favorite.

Leave a Reply

